مطالب مرتبط با پژوهش در کتاب های درسی معرفی گردید

به گزارش مجله روگذر، تهران (پانا) - به مناسبت هفته پژوهش، سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی مطالب مرتبط با پژوهش در کتاب های درسی را معرفی کرد.

مطالب مرتبط با پژوهش در کتاب های درسی معرفی گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، تحقیق و پژوهش در تمام عرصه های زندگی علمی، سیاسی، اجتماعی و... از ضروریات اجتناب ناپذیر است و نوع و سطح فعالیت های پژوهشی در هر کشوری یکی از شاخص های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می گردد. جامعه رو به توسعه احتیاجمند نهادهایی است که فرهنگ پژوهش را در مسیرهای خود به جریان بیندازند وآموزش و پرورش به عنوان اساس و پایه فرهنگ یک نظام و ضامن توسعه پایدار، وظیفه تربیت و پرورش افراد حرفه ای مورد احتیاج جامعه، ترویج و ارتقای دانش و توسعه تحقیق و زمینه سازی برای توسعه کشور را برعهده دارد.

به مناسبت هفته پژوهش و نقش کتاب های درسی در آموزش و ارتقاء فرهنگ پژوهش، نمایشگاه مجازی با موضوع پژوهش در کتاب های درسی در بخش کتابخانه و مرکز اسناد سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتشر شد.

محتواهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل کتاب تفکرو پژوهش ششم دبستان:روش های گردآوری اطلاعات و ارائه یافته های پژوهشی؛ کتاب تفکرو سبک زندگی پایه هفتم: ارائه گزارش پژوهش و نمون برگ خلاصه گزارش؛ کتاب روان شناسی پایه یازدهم:روش های جمع آوری اطلاعات در روان شناسی؛ کتاب جامعه شناسی(3) پایه یازدهم: روش های کیفی در پژوهش است.

علاقمندان می توانند با مراجعه به بخش کتابخانه و مرکز اسناد در سایت رسمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به آدرس: lib.oerp.ir، از نمایشگاه مجازی با موضوع موردنظر تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1992

به "مطالب مرتبط با پژوهش در کتاب های درسی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالب مرتبط با پژوهش در کتاب های درسی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید