مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب شد

به گزارش مجله روگذر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارت را با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب کرد.

مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارت را با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به غفاری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان مشاور اینجانب منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بر اساس اهداف، برنامه ها و خط مشی دولت تدبیر و امید و با بهره گیری از تجارب ارزنده اساتید، محققان، کارشناسان و همکاران متعدد و ایثارگران جامعه آموزش عالی کشور و مشارکت فعال دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه ها در گسترش و تعمیق فرهنگ ایثارگران در وزارت، دانشگاه ها، سازمان ها و موسسات وابسته اعم از اعضای هیئت علمی، مدیران، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر و جانباز، برنامه های مناسبی طراحی تا به لطف الهی و فعالیت اثربخش جناب عالی و همکاران روحیه و منزلت این عزیزان و خانواده های محترمشان بیش از پیش تقویت شود.

منصور غلامی همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات علی محبی، مشاور سابق وزیر علوم در امور ایثارگران، در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1269

به "مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید