نگرانی خاصی در خصوص بیماری عفونی در ورامین وجود ندارد

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران/تهران وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ورامین حدود 120هزار میهمان از کشور افغانستان دارد و احتیاج به توجه ویژه دارد، گفت: همه چیز تحت کنترل بوده و نگرانی خاصی در خصوص بیماری عفونی در ورامین وجود ندارد.

نگرانی خاصی در خصوص بیماری عفونی در ورامین وجود ندارد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

سعید نمکی ظهر پنج شنبه با حضور در بیمارستان شهید مفتح ورامین و ضمن بازدید از این بیمارستان، مسائل این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار کرد: یقینا مردم گلایه هایی از شرایط بهداشت و درمان دارند که رسیدگی شده و در آینده نیز مورد آنالیز و رسیدگی بیشتر قرار خواهد گرفت.

نمکی با اشاره به رسیدگی وضع آنفلوآنزا و دریافت اطلاعاتی از شرایط بیماری های عفونی این منطقه از متخصص عفونی بیمارستان اضافه کرد: در این خصوص همه چیز تحت کنترل است و با توجه به اینکه منطقه ورامین حدود 120 هزار میهمان از کشور افغانستان دارد توجه ویژه می طلبد.

وی با بیان اینکه بسیاری از این میهمانان تحت پوشش بیمه قرار ندارند گفت: همکاران از میهمانان افغانستانی در این منطقه مراقبت و پذیرایی می نمایند هر چند که بار سنگینی بر دوش مسائل درمانی منطقه است و کمبودهایی است که پس از بازدید مرتفع خواهد شد.

وزیر بهداشت یادآور شد: کمبودهای بیمارستان جدید ورامین دنبال و در اسرع وقت تسریع خواهد شد در نظر داریم که یاری هایی را برای سال 99 به شکل قابل توجه ببینیم تا مجموعه تخت هایی به این منطقه اضافه گردد.

نمکی همچنین از افتتاح و راه اندازی پلی کلینیک ورامین تا قبل از دهه فجر اطلاع داد و اضافه کرد: یاری های اقتصادی برای انجام امور بهداشتی و درمانی و راه اندازی این پلی کلینیک از شنبه مرتفع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 701

به "نگرانی خاصی در خصوص بیماری عفونی در ورامین وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی خاصی در خصوص بیماری عفونی در ورامین وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید