هاشمی نسب: چرا تیم های ایرانی باید قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند؟

به گزارش مجله روگذر، مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که تیم های ایرانی در مقطع زمانی فعلی توانایی دستیابی به عنوان قهرمانی آسیا را ندارند.

هاشمی نسب: چرا تیم های ایرانی باید قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند؟

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

مهدی هاشمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن بیان این مطلب در خصوص انتخاب وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: این تصمیمی بود که مسئولان باشگاه گرفتند و طبیعتاً آنها دلایل خاص خودشان را برای این انتخاب داشتند. پیش بینی یا قضاوت در خصوص عملکرد این مربی آلمانی از حالا زود است. مطمئناً زمان نشان خواهد داد که مسئولان استقلال انتخاب خوب داشته اند یا بد.

وی همچنین در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و کم شدن شانس صعود این تیم به فینال این رقابت ها گفت: فوتبال ما از لحاظ امکانات و خیلی چیزهای دیگر نسبت به کشورهای عربی و کشورهای شرق آسیا عقب تر است. ما در خیلی چیزها نمی توانیم خودمان را با آنها مقایسه کنیم. شما می بینید که آنها هزینه هایی سرسام آور می نمایند، ولی در فوتبال ایران مسائل بسیار زیادی وجود دارد که حرف زدن در خصوص آنها هیچ چیزی را عوض نمی کند.

مدافع پیشین استقلال و پرسپولیس همچنین تاکید نمود: تیم های عربی یا تیم های شرق آسیا ساختار مناسبی دارند و برنامه ریزی در این کشورها بسیار منظم است. ما در کشور خودمان می خواهیم با دعاهای مردم و اتفاقاتی که هر 100 سال یک بار رخ می دهد دنبال پیروزیت باشیم، ولی با این چیزها نمی توان پیروز بود. واقعاً چرا باید تیم های ایرانی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند؟! مگر ما از نظر امکانات و چیزهای دیگر قابل قیاس با کشورهای عربی یا کشورهای شرق آسیا هستیم که قهرمان شویم؟

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 825

به "هاشمی نسب: چرا تیم های ایرانی باید قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی نسب: چرا تیم های ایرانی باید قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید