واشنگتن دو سایت اینترنتی گردان های حزب الله عراق را مسدود کرد

به گزارش مجله روگذر، وزارت دادگستری آمریکا دو وبسایت متعلق به گردان های حزب الله عراق را به بهانه فعالیت غیرقانونی بست.

واشنگتن دو سایت اینترنتی گردان های حزب الله عراق را مسدود کرد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از بوابة العین، این وزارتخانه با انتشار بیانیه ای گفت، دامنه اختصاصی دو سایت اینترنتی شبکه ماهواره ای الاتجاه به آدرس های Aletejahtv.com و Aletejahtv.org متعلق به گردان های حزب الله عراق مسدود شد.

طبق بیانیه یاد شده، این دو سایت همانند بازوی رسانه ای گردان های حزب الله عمل نموده و ارتباطات اینترنتی، فایل های ویدیویی، مقاله ها و تصاویری را برای تقویت و حمایت از این نیروها منتشر می کردند.

جان دمرز، معاون وزیر دادگستری آمریکا در امور امنیت ملی در اظهاراتی بی اساس گفت: به مبارزه با استخدام تروریست ها و تبلیغات در دنیای دیجیتال ادامه خواهیم داد همانگونه که این کار را در هر نقطه دیگری انجام می دهیم.

بیونگ جای باک، دادستان منطقه شمال آمریکا گفت: هرگز به این گروه ها اجازه نخواهیم داد با استفاده از خدمات اینترنتی در آمریکا به کالاها و خدماتی برای تقویت برنامه های خود دست یابند. این مسدودیت نشان دهنده همکاری ملی و پایبندی به حمایت از تجارت و زیرساخت هایمان است.

وزارت خزانه داری آمریکا دوم ژوئیه 2009 گردان های حزب الله عراق را به بهانه ایجاد تهدید عظیم برای انجام عملیات ادعایی نیروهای ائتلاف ضد داعش و نیروهای امنیتی بومی عراق، در لیست گروه های تروریستی خود قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1248

به "واشنگتن دو سایت اینترنتی گردان های حزب الله عراق را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن دو سایت اینترنتی گردان های حزب الله عراق را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید