واکنش گمرگ به ارسال واکسن چینی از ایران به ونزوئلا

به گزارش مجله روگذر، فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ترانزیت و ارسال واکسن چینی از ایران به ونزوئلا منتشر شد که گمرک به این موضوع واکنش نشان داد.

واکنش گمرگ به ارسال واکسن چینی از ایران به ونزوئلا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک اعلام کرد: مبداء این کالای ترانزیتی، چین و مقصد آن کاراکاس ونزوئلا بوده و در ایران فقط هواپیما عوض نموده و ترانشیپمنت (انتقال غیر مستقیم از یک هواپیما به یک هواپیمای دیگر) شده است.

او اضافه کرد: به علت اینکه تا پرواز بعدی شرایط دمایی تغییر نکند، کالا در سردخانه نگهداری می گردد و برای این منظور جایی که فیلم گرفته شده محوطه حوزه دو است.

معاون فنی گمرک گفت: طبق ماده 98 قانون امور گمرکی، به انتقال کالا ها تحت نظارت گمرک از وسیله حمل ورودی از طریق حمل خروجی در محدوده گمرک که همان گمرک ورودی و خروجی از قلمرو گمرکی است، رویه انتقالی اطلاق می گردد. این انتقال به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم انجام می گردد که وسایل حمل ورودی و خروجی همزمان یا با فاصله زمانی در محدوده یک گمرک حضور دارند تا عمل انتقال انجام گیرد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1811

به "واکنش گمرگ به ارسال واکسن چینی از ایران به ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش گمرگ به ارسال واکسن چینی از ایران به ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید