گل محمدی: بوکس باید 4- 5 سهمیه المپیک بگیرد

به گزارش مجله روگذر، سرپرست سابق تیم ملی بوکس ایران معتقد است که تیم ملی باید 4-5 سهمیه برای المپیک توکیو بگیرد.

گل محمدی: بوکس باید 4- 5 سهمیه المپیک بگیرد

عیسی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت های کسب سهمیه المپیک، توضیح داد: گویا آن چیزی که کادر فنی مد نظرش بود تا حدودی فراهم شده و با شرایطی هم که برای مسابقات کسب سهمیه وجود دارد، اگر به نظر من کمتر از 4 - 5 سهمیه بگیرند، خیانت در حق بوکس ایران است. تمام امکانات تا حد امکان برای کسب سهمیه فراهم است. طبق صحبت هایی هم که اجرا شده، همه نفرات حاضر در اردو هم چندین میدان بین المللی دیده اند و تجربه کافی را دارند.

او ادامه داد: با این شرایط سخت مالی موجود اردوهای تیم ملی برگزار شده و شرایط هم برای کسب سهمیه راحت شده است، مربی تیم ملی هر کس باشد با این بستر راهم شده به نظر من نباید زیر 5 سهمیه بگیریم. قبلا برای سنگین وزن تنها نفر اول سهمیه می گرفت، اما الان در سنگین وزن چهار نفر اول سهمیه می گیرند، در اوزان دیگر هم به همین ترتیب شاهد افزایش تعداد سهمیه ها بوده ایم. این بوکسورهای حاضر در اردو نیز میدان دیده هستند که به همین دلیل باید سهمیه لازم را کسب کنند.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس ایران، درباره شرایط فنی اردوهای فعلی تیم ملی گفت: من در مورد سطح فنی اردوها نمی توانم نظر بدهم، اما با توجه به اینکه با تیم ملی ترکیه بازی تدارکاتی داشتیم و کادرفنی هم بسیار راضی بوده اند، گویا شرایط خوب است. به همین منظور نباید دیگر شاهد عدم کسب سهمیه باشیم چون در این صورت خیانت به بوکس کشور است. نفراتی چون روزبهانی، موسوی، کاظم زاده و ... با تجربه هستند و حریف تمرینی با تیم های خارجی داشته اند، امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنند.

او در مورد اعزام تیم ملی بوکس به جام احمد کمرت در ترکیه نیز گفت: متاسفانه جام احمد کمرت هزینه بر است، اما کشورهای خوبی به این تورنمنت می آیند و سطح بالای این مسابقات می تواند به تیم ملی کمک کند. با توجه به شرایط سخت مالی موجود، از نظر من فدراسیون می توانست تیم را به تورنمنت هایی اعزام کند که تنها ایاب ذهاب گردن فدراسیون باشد. ترکیه برای این مسابقات پول می گیرد و فدراسیون اینجا باید شرایط را می سنجید.

مربی سابق تیم ملی جوانان در خاتمه گفت: فدراسیون قول هایی که داده بود، از جمله آوردن اسپانسر را بر آورده نکرد و اوضاع مالی مملکت هم خراب است. دست فدراسیون هم فعلا در جیب وزارت ورزش و کمیته المپیک است. انتظارم از ورزشکاران تیم ملی این است که حداقل با توجه به هزینه شدن بیت المال، نتیجه بگیرند. اگر زیر 5 سهمیه بگیریم عملکرد تیم ملی ضعیف بوده است و خیانت محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 771

به "گل محمدی: بوکس باید 4- 5 سهمیه المپیک بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بوکس باید 4- 5 سهمیه المپیک بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید