PSG از جذب مهاجم مورد علاقه رئال کنار کشید

به گزارش مجله روگذر، طبق ادعای منابع فرانسوی، پی اس جی دیگر علاقه ای به جذب ارلینگ هالند ستاره نروژی بوروسیا دورتموند ندارد.

PSG از جذب مهاجم مورد علاقه رئال کنار کشید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید را حالا باید در جذب ارلینگ هالند بی رقیب دانست. کهکشانی ها که قصد دارند پدیده نروژی فوتبال اروپا را به خدمت بگیرند، خبر خشنود کننده ای از جانب پی اس جی دریافت نموده اند. خبری که بر اساس آن، باشگاه فرانسوی دیگر علاقه ای به حذب هالند ندارد. در واقع پس از فعال شدن بند خرید دائمی مائورو ایکاردی که 58 میلیون یورو هزینه در پی داشت، پی اس جی دیگر به سراغ هالند نخواهد رفت.

پیش از این پی اس جی یکی از رقبای جدی رئال در جذب هالند بود. هرچند حالا شانس رئال برای جذب این بازیکن بیشتر است ولی گفته می گردد یوونتوس هم تمایل دارد تا وارد کورس رقابت برای هالند گردد. زوج رونالدو-هالند رویای سران یوونتوس است ولی احتمالا این برنامه را برای سال بعد پیاده خواهند کرد.

اخیرا شایعه رقم فسخ 70 میلیون یورویی هالند تکذیب شد و این یعنی رئال اگر او را می خواهد باید مستقیما با دورتموند وارد مذاکره گردد. رابطه خوب دو باشگاه یکی از دلایل خوشبینی سران باشگاه مادریدی است.

هالند که زمستان گذشته از سالزبورگ راهی دورتموند شد، در 20 بازی پیروز به زدن 21 گل برای زنبورها شده است!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1104

به "PSG از جذب مهاجم مورد علاقه رئال کنار کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "PSG از جذب مهاجم مورد علاقه رئال کنار کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید