آخرین جزئیات حضور دانش آموزان در مدارس به روایت وزیر آموزش و پرورش

به گزارش مجله روگذر، وزیر آموزش و پرورش گفت: ما از والدین می خواهیم بیایند به مدارس سر بزنند و از رعایت استانداردها مطمئن شوند و جایی که رعایت نمی گردد به ما اطلاع دهند.

آخرین جزئیات حضور دانش آموزان در مدارس به روایت وزیر آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگاران آنلاین، محسن حاجی میرزایی در گفت وگوی ویژه خبری درباره بازگشایی مدارس گفت: 62 درصد مدارس ما جمعیت دانش آموزای زیر 100 نفر دارند پس می توانند فاصله را رعایت نمایند. 38 درصد مدارس ما بالای 100 نفر دانش آموز دارند که متناسب با مساحت کلاس و مدرسه بنا به تصمیم شورای مدرسه گروه بندی صورت می گیرد.

او گفت: مدارسی که امکان اجرای پروتکل برای هر روز شامل رعایت فاصله گذاری و… باشد و هر روز می گردد مدارس را باز نمایند، این اتفاق می افتد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش حضوری برای ما در اولویت است و با دوستان در وزارت بهداشت به این نتیجه رسیدیم که اولیا نمی توانند هر روز بپرسند امروز شرایط زرد است یا قرمز پس ما پروتکل را سختگیرانه می کنیم تا مدارس در همه جا باز باشد.

او گفت: از روز شنبه هر روز 22 ساعت به وسیله برنامه های مختلف تلویزیونی آموزش تلویزیونی دروس آغاز می گردد.

حاجی میرزایی گفت: هیچ اقدامی را بدون مرور کردن کارشناسان وزارت بهداشت انجام نمی دهیم. ما از والدین می خواهیم بیایند به مدارس سر بزنند و از رعایت استانداردها مطمئن شوند و جایی که رعایت نمی گردد به ما اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1246

به "آخرین جزئیات حضور دانش آموزان در مدارس به روایت وزیر آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات حضور دانش آموزان در مدارس به روایت وزیر آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید