بدهی باشگاه استقلال پرداخت شد

به گزارش مجله روگذر، مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال، ظهر روز گذشته به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا انتقال پول از این حساب ها، به حساب طلبکاران مذکور انجام گردد.

بدهی باشگاه استقلال پرداخت شد

بعد از مدت ها حدس، در نهایت بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال پرداخت شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با کوشش ها و پیگیری های حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، طبق اعلام بانک شهر به مدیریت باشگاه، مطالبات آندره آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی و باشگاه الشباب الاهلی به کارگزاری این بانک در قطر و امارات و همین طور مطالبات احمد موسوی به حساب او پرداخت شده است.

با همکاری و مساعدت بانک شهر، مطالبات سه طلبکار خارجی باشگاه استقلال، ظهر روز گذشته به حساب کارگزاری این بانک در امارات و قطر واریز شد تا انتقال پول از این حساب ها، به حساب طلبکاران مذکور انجام گردد.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعلاوه از کوشش ها و همکاری های صمیمانه سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان، خاندوزی وزیر محترم امور مالی و دارایی، فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس، پورابراهیمی رئیس کمیسیون مالی مجلس، قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، احمدی مدیرعامل بانک شهر و همکاران ایشان در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2281

به "بدهی باشگاه استقلال پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی باشگاه استقلال پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید