ترامپ به چین مالیات داده است

به گزارش مجله روگذر، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت، اسناد مالیاتی دونالد ترامپ حاکی از آن است یکی از سه کشور خارجی که او در آنها حساب بانکی دارد، چین است.

ترامپ به چین مالیات داده است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

طبق گزارش نیویورک تایمز، این حساب بانکی متعلق به مدیریت هتلهای بین المللی ترامپ ال.ال.سی (Trump International Hotels Management LLC) است که از 2013 تا 2015 میزان 188561 دلار اقتصادیات در چین پرداخته است.

به گزارش پایگاه هیل، دونالد ترامپ علاوه بر حساب بانکی اش در چین، در انگلیس و ایرلند هم حسابهای بانکی دارد. نیویورک تایمز نوشت، حسابهای بانکی خارجی رئیس جمهوری آمریکا تحت اسامی شرکتی باز شده اند و در نتیجه نامشان در فرمهای علنی افشای دارایی های وی دیده نمی گردد.

اسناد اقتصادیاتی ترامپ که نیویورک تایمز به دست آورده نشان نمی دهند که چقدر پول به وسیله حسابهای خارجی ترامپ در جریان بوده و این نشریه نوشت که در عین حال تعیین نیست این حسابها در چه موسسات اقتصادی وجود داشته اند. سرویس درآمد داخلی آمریکا اقتصادیات دهندگان این کشور را ملزم می نماید سهم درآمدشان از کشورهای خارجی را گزارش نمایند و هویت مدیریت هتلهای ترامپ تنها به گزارش چند هزار دلار از چین پرداخته است.

آلن گارتن، وکیل شرکت ترامپ اظهار کرد، این شرکت حسابی را در یک بانک چینی که دارای دفاتری در آمریکا است افتتاح نموده تا اقتصادیاتهای مربوط به فعالیتهای تجاری در چین را پرداخت کند. او گفت، این حساب بعد از آن افتتاح شد که شرکت ترامپ دفتری را در چین افتتاح کرد تا به وسیله آن به دنبال معاملات مربوط به هتل در آسیا برود.

گارتن به نیویورک تایمز عنوان نمود: هیچ معامله، تراکنش و فعالیت تجاری دیگری تا کنون محقق نشده و از 2015 این دفتر غیرفعال بوده است. هر چند که حساب بانکی همچنان مفتوح است اما هرگز برای هیچ هدف دیگری مورد استفاده قرار نگرفته است.

پیشتر رئیس جمهور آمریکا و همپیمانانش پرسشهایی را درباره معاملات تجاری هانتر بایدن، پسر رقیب انتخاباتی وی جو بایدن در چین مطرح نموده بودند. هانتر بایدن ارتکاب هر گونه خطا از جانب خود را رد و عنوان نموده که از صندلی پدرش برای منافع شخصی استفاده ننموده است.

نیویورک تایمز نوشت که اسناد اقتصادیاتی و افشای اقتصادی مربوط به جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا نشان نمی دهند که او فعالیت تجاری یا درآمدی از جانب چین داشته است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1314

به "ترامپ به چین مالیات داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به چین مالیات داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید