جمهوریخواهان برای تضعیف بایدن دست به دامن چین شدند

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران : جمهوریخواهان مجلس نمایندگان و سنا به تازگی برای کسب امتیاز در انتخابات میان دوره ای و انتخابات 2024، طرح مماشات با چین توسط جو بایدن رییس جمهوری آمریکا را برای تضعیف دولت وی مطرح نموده اند.

جمهوریخواهان برای تضعیف بایدن دست به دامن چین شدند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، نشریه هیل بامداد دوشنبه نوشت: اگرچه قانونگذاران دو حزب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا، چین را به عنوان بزرگترین تهدید امنیت ملی برای ایالات متحده می شناسند، اما اعضای حزب جمهوریخواه در مجلس نمایندگان و مجلس سنا سیاست های بایدن را به عدم ایستادگی مقابل پکن متهم می نمایند.

جمهوریخواستار در تلاشند تا با نشان دادن ضعف بایدن در برابر چین، زمینه های حمله به وی در انتخابات میان دوره ای را فراهم نمایند و موقعیت نامزدهای جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را بالا ببرند.

در طرح جمهوریخواستار، سختگیر بودن در برابر چین به عنوان یک راهبرد پیروز انتخابات در نظر گرفته می گردد و این کشور به عنوان یک خطر بالقوه برای ملت آمریکا در چندین جبهه معرفی می گردد.

داگ هیدستیار سابق جمهوریخواستار و مدیر ارتباطات سابق کمیته ملی جمهوریخواستار گفت: چین مکانی بسیار امن برای اتهام زنی توسط جمهوری خواستار است زیرا شما به دلیل ضد چین بودن مجازات نخواهید شد.

در حالی که کمتر از یک ماه از شروع ریاست جمهوری بایدن در کاخ سفید می گذرد، در همین مدت کوتاه بارها جمهوریخواستار نسبت به سیاست خارجی وی مقابل چین اظهار نگرانی نموده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1633

به "جمهوریخواهان برای تضعیف بایدن دست به دامن چین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوریخواهان برای تضعیف بایدن دست به دامن چین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید