روسیه و حزب الله در سوریه در یک سنگر واحد هستند

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، الکساندر زاسپکین سفیر روسیه در لبنان که مأموریتش در این کشور به اتمام رسیده است، در سخنانی با اشاره به تحولات داخلی لبنان گفت: بحران کنونی لبنان یک راهکار دارد و آن نیز توافق میان طرف های مختلف در عرصه سیاسی است؛ طرف هایی که از قدرت تأثیرگذاری برخوردار هستند.

روسیه و حزب الله در سوریه در یک سنگر واحد هستند

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به کوشش ها برای حذف حزب الله از عرصه سیاسی لبنان، تأکید کرد: کوشش برای حذف یک طیف از طیف های مختلف در نهایت به نابودی لبنان منجر خواهد شد. طرف های بین المللی از جمله آمریکا نباید خطوط قرمز را زیر پای بگذارند.

زاسپکین همچنین مسأله کوشش های خصمانه برای خلع سلاح حزب الله لبنان را نیز مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: طرح خلع سلاح حزب الله لبنان قابل قبول نیست.

سفیر مسکو در بیروت همچنین توضیح داد: روسیه و حزب الله در سوریه در یک سنگر قرار دارند. ما معتقدیم که حزب الله عامل ثبات لبنان است.

وی همچنین اضافه نمود: بعضی مسأله ترس از ایران را مطرح می نمایند و مدعی فعالیت های توسعه طلبانه تهران هستند اما چنین ترسی در واقع یک توهم است و هدف از مطرح شدن آن انحراف اذهان عمومی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1235

به "روسیه و حزب الله در سوریه در یک سنگر واحد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و حزب الله در سوریه در یک سنگر واحد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید