طی سال گذشته کمیته امداد امام خمینی استان تهران بدهی 10 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کرد

به گزارش مجله روگذر، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: طی سال 98 کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، بدهی ده نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت نموده، زمینه آزادی آنان را فراهم نمود.

طی سال گذشته کمیته امداد امام خمینی استان تهران بدهی 10 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: طی سال 98 کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان، بدهی ده نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کرده، زمینه آزادی آنان را فراهم نمود.

منوچهر رحمانی با تقدیر از نیکوکارانی که وجوه خیرخواهانه خود را جهت آزادی زندانیان در اختیار امداد امام خمینی (ره) قرار داده اند، گفت: در این ماه مبارک که میهمان خوان الهی هستیم، خوشا به سعادت آنان که با بهره گیری از فیوضاتش به کمک دیگران می شتابند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اضافه نمود: با پیگیری پرونده های زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد توسط نمایندگی ستاد دیه استان تهران، کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در سال گذشته، با پرداخت هفتاد و پنج میلیون تومان، بدهی 10 نفر از این قشر زندانیان را پرداخت کرده، دستور آزادی آنان توسط مراجع قضایی صادر شد.

وی همچنین با تشکر از دکتر پرپنجی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان تهران اظهار داشت: در شب های قدر، زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و خانواده های آنان چشم انتظار کمک نیکوکارانی هستند که با پیروی از سیره علوی، به کمک درماندگان می شتابند و نان آور خانه ای را از زندان آزاد می نمایند.

وی در سرانجام گفت: در شرایط مالی فعلی و بیکاری بعضی از هموطنان احتمال بعضی آسیب ها بیشتر است و پرداخت بدهی و آزادی افرادی که به طور غیرعمد مرتکب جرمی شده و شاکی دارند، از بهترین اعمال بوده، نزد خداوند باریتعالی بدون اجر نمانده، موجب گره گشایی عظیمی در زندگی شخص نیکوکار خواهد شد.

این خبر می افزاید: شماره کارت های 6037991899675916 نزد بانک ملی و 5859837000095519 نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس 88861870 نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1077

به "طی سال گذشته کمیته امداد امام خمینی استان تهران بدهی 10 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طی سال گذشته کمیته امداد امام خمینی استان تهران بدهی 10 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید