نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در تهران اعلام شد ، ادارات 2 ساعت دیرتر شروع بکار می کنند

به گزارش مجله روگذر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از استمرار فعالیت دستگاه های اجرایی استان تهران با دو سوم ظرفیت کارکنان و دورکاری یک سوم کارکنان و همچنین کاهش ساعت کار ادارات در روزهای 19 و 23 رمضان خبر داد.

نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در تهران اعلام شد ، ادارات 2 ساعت دیرتر شروع بکار می کنند

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به شرایط حضور کارکنان دستگاه های اجرایی گفت: مصوبه حضور دو سوم کارکنان دستگاه های اجرایی استمرار دارد و یک سوم کارکنان وظایف خود را به صورت دورکاری انجام می دهند و در صورت عدم امکان انجام وظایف به صورت دورکاری با اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی با اولویت بانوان دارای فرزند خردسال و کارکنان آسیب پذیر به ترتیب اقدام شود.

وی همچنین ادامه داد: در راستای استمرار مصوبه قبلی آغاز ساعت کار کارکنان تا اطلاع ثانوی در استان تهران از ساعت 7 تا 14 خواهد بود و در شهرستان های استان تهران که روزهای پنجشنبه نیز به ارائه خدمت به مردم می پردازند، طبق روال گذشته ساعات کاری در روزهای عادی از 7:30 تا 14 و روزهای پنجشنبه از 7:30 تا 13 می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران همچنین گفت: با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با ویروس کرونا، باید حداکثر برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای حفظ سرمایه انسانی به منظور پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس به عمل آید و خللی در فرایند خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

عباس پاشا همچنین با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها در روزهای پس از شب قدر اظهار کرد: به منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب زنده داری شب های قدر برای کارمندان دولتی پس از شب قدر 19 و 23 ساعات کاری ادارات با 2 ساعت تأخیر آغاز می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1079

به "نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در تهران اعلام شد ، ادارات 2 ساعت دیرتر شروع بکار می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه حضور کارکنان دستگاه های اجرایی در تهران اعلام شد ، ادارات 2 ساعت دیرتر شروع بکار می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید