کشف 4 میلیاردی پارچه های قاچاق در تهران

به گزارش مجله روگذر، سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی از کشف یک هزار و 212 طاقه پارچه قاچاق از انباری در جنوب شهر تهران به ارزش 4 میلیارد ریال اطلاع داد.

کشف 4 میلیاردی پارچه های قاچاق در تهران

علی علیشاهی در مصاحبه با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، با اعلام خبر کشف 4 میلیاردی پارچه های قاچاق در تهران اظهارکرد: طی رصد های اطلاعاتی ماموران معین شد که فردی با هماهنگی انبار داری در جنوب شهر تهران مقدار فراوانی پارچه های خارجی و قاچاق در داخل انباری دپو و جمع آوری نموده است، آنالیز موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی نهاده شد.

وی با بیان اینکه در آنالیز موضوع به دست آمد خبر صحت دارد، گفت: با هماهنگی های قضائی تیم عملیات این معاونت به نشانی انباری اعزام و پیروز شدند یک هزار و 212 طاقه پارچه قاچاق کشف نمایند.

سرپرست معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت مالی گفت: مالک پارچه های قاچاق که عاجز از ارائه فاکتور، بارنامه و مجوزهای گمرکی بود، با دستور قضائی دستگیر و انبار حاوی کالاهای قاپاق پلمب و اموال داخل آن تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد.

وی اضافه نمود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 4 میلیارد ریال برآورد و متهم برای کسب تکلیف در اختیار تعزیرات حکومتی شهرستان ری نهاده شد.

4148

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1089

به "کشف 4 میلیاردی پارچه های قاچاق در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 4 میلیاردی پارچه های قاچاق در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید